Φόρτωση ...

Συχνές Ερωτήσεις

Ακολουθούν οι πιο συχνές ερωτήσεις των πελατών μας

Πόσο καιρό θα πάρει η επισκευή μου ?

Εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα του ανταλλακτικού καθώς και από το φόρτο εργασίας. Όταν το ανταλλακτικό βρίσκεται στο κατάστημά μας, οι περισσότερες από τις επισκευές χρειάζονται από 30 λεπτά έως και 2 ώρες. Σε περίπτωση που χρειάζεται να γίνει παραγγελία για το ανταλλακτικό, οι προμηθευτές μας συνήθως μας τα αποστέλλουν σε 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες. Σε αυτή την περίπτωση ΔΕΝ χρειάζεται να μας αφήσετε τη συσκευή σας μέχρι να παραλάβουμε το ανταλλακτικό.

Χρειάζεται να κλείσω ραντεβού για να σας φέρω τη συσκευή μου ?

Μπορείτε να έρθετε στο κατάστημα και να μας παραδώσετε τη συσκευή σας όποτε εσείς θέλετε. Για να αποφευχθούν όμως καθυστερήσεις στη διαδικασία, καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε μαζί μας νωρίτερα ώστε να σας ενημερώσουμε αν θα υπάρχει διαθέσιμος τεχνικός την ώρα που θέλετε να μας επισκεφτείτε.

Μπορεί ένας τεχνικός να με επισκεφτεί στο σπίτι ή το γραφείο ?

Οι τεχνικοί μας μπορούν να σας επισκεφτούν κατόπιν συνεννόησης στο σπίτι ή το γραφείο για να πραγματοποιήσουν εκτίμηση ζημιάς και κόστους. Ειδικά όταν πρόκειται για συστήματα Η/Υ και δικτύων ενδέχεται να μπορεί να πραγματοποιηθεί και η επισκευή στο χώρο σας ώστε να αποφευχθούν περιττές μετακινήσεις και να εξοικονομήσουμε χρόνο.

Θα χάσω τα δεδομένα μου ?

Οι περισσότερες επισκευές ΔΕΝ απαιτούν και διαγραφή των δεδομένων σας. Προτείνεται πάντοτε μετά την ολοκλήρωση μιας επισκευής να γίνεται επαναπρογραμματισμός και αναβάθμιση αυτής. Δεν είναι όμως απαραίτητο εκτός από συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Newsletter signup

Book an Engineer

Collection Day
Computer / Laptop

Brand

Operating System

First name

Last name

Email address

Contact phone number

Address

City

Special requests

Make an Appointment